Hugos Tivoli 2017

Kontakt:

Hugos Tivoli 2017

Inläggav Ville » lör apr 15, 2017 6:31 pm

Fra midt Norge til Jonte og andre Hugo lovers.
En avdeling av Hugos ute i vårsolen. Forventer at det skal komme ut mer materiale akkurat i tide for besøket ved Leangen, Trondheim. Noen få gjester, men det var rett ved åpningen.

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

jonte
Kontakt:

Re: Hugos Tivoli 2017

Inläggav jonte » tis apr 18, 2017 2:12 pm

Hugos är fint tivoli det kommer väl en ny snurra från Italien snart vad jag sett. Första investeringen för i år av nya chefen Ida Johansen kan man väl säga men Hugo och Lisbeth är väl med där bakom kulisserna kan jag tänka mig. Kul med nytt blod i den Norska tivolifamiljen. Då är väl Hugos,Thomas,Skandinavisk Tivolipark,Lunds ute här i Norge.Egedes kommer snart Bergströms likaså Lindströms vet jag inte. Alex Tivoli och Allan reser väl ut i slutet på april. Sen ser jag det kommer nåt Svenskt som ska till Gjövik nu i april. Axels tror jag dom heter vad det nu är för nåt. Själv har jag lagt tivolilivet på hyllan för denna gång om det är permanent vet jag inte men ska ut och resa med annat denna säsong. Men ska försöka komma med några bilder från Norge.
Jonte Yonteria.

Kontakt:

Inläggav Ville » tis apr 18, 2017 4:29 pm

Ha-ha. det var i alla fall en som förstod svorsken.
Japp Hugos är ett riktigt fint tivoli och deras attraktioner börjar vara bland det bästa som går att uppbringa. De och Lunds har nog den finaste maskinparken just nu. Jag räknar med att de ställer upp alla åkaffärerna när de anländer till Leangen om ett par veckor.

Egedes är väl redan ute och borde passera gränsen den här veckan. Bergströms har varit i och kring Oslo ett par veckor, i påsk skulle de vara strax norr om Oslo. Lindström brukar numer (nu med bara en avdelning) göra säsongspremiär i Mo lagom till månadsskiftet april/maj.

Hugos nya snurra är redan på Norsk mark. Direkt från fabriken i Nederland bara till er här på Tivoliforum de första premiärbilderna på Hugos nya KMG Star Flyer (i Norge), med namnet Sky Swing.
Bild
Bild
Bild

jonte
Kontakt:

Inläggav jonte » tis apr 18, 2017 7:13 pm

Ja se där var den nya snurran från NEDERLAND inte Italien kanske jag blanda det med någon annan som får något nytt från pastalandet. :wink: Jo bra maskinpark där nu och fina transporter ser snyggt ut hela tivolit.Jag får väl se vad jag träffar på under denna säsong Lunds vet jag i alla fall så får ta lite bilder då. Kul med bilder på Hugos om inte annat.
Jonte Yonteria.

Återgå till "Hugos Tivoli"