STP och Allan Tivolipark i Engerdalen

jonte
Kontakt:

STP och Allan Tivolipark i Engerdalen

Inläggav jonte » sön aug 07, 2016 12:32 am

Då har vi varit i Engerdalen i Norge mitt ute i skogen kul var det och bra med besökande.
Det vi hade med var Twist Trabanat clown around motorcyklar hästar conwoy helikopter flygare trampolin slider och en massa annat. Man behöver inte en megastor avdelning utan det fungerer bra med en sån lagom stor.
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Jonte Yonteria.

Kontakt:

Re: STP och Allan Tivolipark i Engerdalen

Inläggav Ville » mån aug 08, 2016 2:41 pm

Lagom stort är alltid bäst. Samtidigt måste det här tivolit räknas som stort med tanke på hur stor (eller liten) platsen är. Bor det 1000 pers där? Trysil och Rena känns som stora städer i jämförelse.
Många svenska arrangörer skulle vara mycket nöjda om de fick ett sånt här tivoli till sitt arrangemang. Helt, rent, snyggt och en massa grejor. Allt behöver inte snurra upp och ner i 180 för att barnen ska bli nöjda.
Är det direktören själv som kör barnsnurrorna?

jonte
Kontakt:

Re: STP och Allan Tivolipark i Engerdalen

Inläggav jonte » mån aug 08, 2016 3:31 pm

Hej Ville. Nä inte stort i Engerdalen nyser man då man ser skylten med Engerdal så har man missat hela samhället hehehe. Jo vi hade mera grejer med men inte plats. Vi har alltid en man till övers som går runt som avbytare för mat och andra pauser. Så alla från direktören till elektrikern är med på alla saker då blir det kuligare men man har ansvaret för sin butik och ser till att allt är som det ska vara och håller rent och snyggt. Du har helt rätt många skulle nog önska ha en sån här avdelning på sitt arrangemang. Sen är vi väldigt trevliga då och skojar med allt och alla som det ska vara. :mrgreen: Massor med besökande under helgen var alla dom kommer ifrån vete tusan men kom gorde dom. Inte långt från Trysil och kort väg till Idre och Grövelsjön så jag fick praktisera lite Svenska bra att vara språkmäktig. Nu ska Allan till Elverumsdager Stp till Aurskog ska se vad jag kan få till av bilder. Jag blir på plats i Aurskog och Aurskogmarken.
Jonte Yonteria.

Återgå till "Övriga"