Hugos Tivoli 2014

Användarvisningsbild
Tobbe H
Site Admin
Kontakt:

Hugos Tivoli 2014

Inlägg av Tobbe H » ons sep 17, 2014 8:43 am

Hugos Tivoli har kommit fram till Åndalsnes.

Bild

Bild

Bild

Bild
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Bild

Bild

Bild
Bild

Bild
MVH
T I V O L I - T O B B E

Kontakt:

Re: Hugos Tivoli 2014

Inlägg av Ville » ons sep 17, 2014 8:34 pm

Är åkaffären på bild 3 en nyhet? Jag har inte sett den på Hugos tidigare.

Kan det vara Jonte som varit fotograf? Fotografen fått med självaste direktören på ett par bilder där han dirigerar de olika ekipagen.
Hugos har blivit ett stort och fint tivoli, utvecklingen har varit enorm sedan jag såg tivolit första gången på 70-talet. Då var det en gammal bilbana och en Skoghs virvel som var de stora åkaffärerna. Men jag tror att ringkastningen på pepsiflaskor är kvar.

mazeppa
Kontakt:

Inlägg av mazeppa » tor sep 18, 2014 11:23 am

Här är hemsidan till dom som äger/ägde Paratroopern: http://www.harrisfunfair.co.uk/

jonte
Kontakt:

Inlägg av jonte » fre sep 19, 2014 6:44 pm

Ville Jonte har inte knipsat bilder då har inte skuggan på fotografen varit med :P Men Hugo har ett fint tivoli han ska till Otta och då är jag på plats. Just nu leker vi krig på Rena med Nato så jag har annat att göra. Kommer bilder från Hamar på Lunds då dom är där under det som hette Hamarmarten. Dom fick mycket kritik att det kostade pengar att komma in på området med knallar och tivoli men i år ska det vara gratis. Jag tycker det är ett skit att folk ska betala entrè för att åka karusell och se på några artister som var med i Norska Idol för 5 år sedan. Skärpning Åsmund Lund.
Jonte Yonteria.

Skriv svar