Ölands Djur och Nöjespark 2012

willmor83
Kontakt:

Ölands Djur och Nöjespark 2012

Inläggav willmor83 » fre aug 10, 2012 5:06 pm

Då har jag avslutat min tripp på Ölands Nöjespark, var då endast den som jag besökte,, så djurparken och vattenlandet sparar jag tills en annan gång.. Men nu så tänkte jag då dela med mig av dom bilder som jag tog idag...

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

[img]http://3.bp.blogspot.com/-XMmvhGqW7LM/UCUeOIYyhvI/AAAAAAAAEdM/2uEuxUMCBT0[img][/img]/s320/DSCI0022.JPG[/img]

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Och med denna Extreme så är de dags o runda av det här inlägget. Kan säga att åktiden på Waltzer var på standard 5-6 minuter i genomsnitt och på Extreme var det ca 3 minuter, ville man ha mer så var det bara visa upp åkbandet man fick vi Entren så fick man åka slapp då att kliva av då det inte var så mkt folk som skulle åka just då..

Och Någon/några av er andra medlemmar verkade tvivla på att Breaken skulle finnas där och det gjorde ni med all rätt. För det var ingen Break dance där som visa hade sett på reklamblad.... Rätt så synd men hade väldigt trevlig i alla fall under dom timmarna jag stannade där...

Användarvisningsbild
Tobbe H
Site Admin
Kontakt:

Re: Ölands Djur och Nöjespark 2012

Inläggav Tobbe H » fre aug 10, 2012 10:45 pm

Tackar för dom fina bilderna. Zamba Baloon - är det den som Pierre hade förut - Mazeppa ?
MVH
T I V O L I - T O B B E

mazeppa
Kontakt:

Inläggav mazeppa » lör aug 11, 2012 3:31 pm

Tobbe H skrev:Tackar för dom fina bilderna. Zamba Baloon - är det den som Pierre hade förut - Mazeppa ?

japp.. Är Lion Kings nån typ av MusicBob/Musikexpress?

willmor83
Kontakt:

Inläggav willmor83 » sön aug 12, 2012 12:17 am

Det är identiskt med MusikExpressen, men pga mkt barnfamiljer och så som åker denna, har den inte så vidare hög fart på, så för min del blev det bara en åktur.. :)

Återgå till "2000-tal"