trafikolycka med Bengts Tivoli

Moderatorer: Tobbe H, Admin

mazeppa
Kontakt:

trafikolycka med Bengts Tivoli

Inlägg av mazeppa » tis apr 07, 2015 10:15 pm

Idag på E18 mellan Karlstad och Örebro som rammade en lastbil Bengts ekipage med Music Trip. Tyvärr gick det så illa att åkaaffären blev skrot. Inga skador dock på chauffören hos Bengt eller den andre lastbilschauffören...

jonte
Kontakt:

Re: trafikolycka med Bengts Tivoli

Inlägg av jonte » tis apr 07, 2015 11:34 pm

Asch Mazeppa kan vi inte få slippa negativa om tivoli 2015. Folk har problem med tivoli så vi på detta forum ska INTE hjälpa till med negativa saker fast det var en olycka,Jag körde i diket med en scen som skulle till en konsert med et stort Svenskt band då jag läste AFTONBLADET dagen efter trodde jag att tredje värdenskriget startat .........det var en punktering skifta däck med hjälp av POLISEN ja jisses. Inte kritik mot att du lägger ut men skit i negativa saker nästa gång.
Jonte Yonteria.

mazeppa
Kontakt:

Inlägg av mazeppa » ons apr 08, 2015 7:57 am

jonte skrev:Asch Mazeppa kan vi inte få slippa negativa om tivoli 2015. Folk har problem med tivoli så vi på detta forum ska INTE hjälpa till med negativa saker fast det var en olycka,Jag körde i diket med en scen som skulle till en konsert med et stort Svenskt band då jag läste AFTONBLADET dagen efter trodde jag att tredje värdenskriget startat .........det var en punktering skifta däck med hjälp av POLISEN ja jisses. Inte kritik mot att du lägger ut men skit i negativa saker nästa gång.
Iofs har du rätt.. Budskapet var egentligen att Music Trip blev skrot...

jonte
Kontakt:

Inlägg av jonte » fre apr 17, 2015 5:33 pm

Inget personligt detta mot dig men för att få detta forum att funka så allt sånt här tar vi bort. Visst ska det vara med men skriv själv som att nu blev tyvärr music trip till skrot för den hitta dicket. Journalister som skriver om detta har ingenting att säga utom nyhetsvärdet för den tidning dom skriver för.
Jonte Yonteria.

mazeppa
Kontakt:

Inlägg av mazeppa » fre apr 17, 2015 7:21 pm

jonte skrev:Inget personligt detta mot dig men för att få detta forum att funka så allt sånt här tar vi bort. Visst ska det vara med men skriv själv som att nu blev tyvärr music trip till skrot för den hitta dicket. Journalister som skriver om detta har ingenting att säga utom nyhetsvärdet för den tidning dom skriver för.
Jepp. Håller med dej...!

Skriv svar