Bilder från ett annat perspektiv??

Moderatorer: Tobbe H, Admin

Användarvisningsbild
DjPanDy
Kontakt:

Bilder från ett annat perspektiv??

Inlägg av DjPanDy » ons maj 06, 2009 5:53 pm

Kan inte fler som jobbar på de olika ambulerande tivolin ta foton? Det är dåligt att ingen gör det tycker jag!
Då hade man kanske kunnat få bilder ifrån ett annat perspektiv, T.ex bilder som är tagna ifrån hyttan där man styr?!
Vad tycker ni om det? :shock:
Tivoli Hälsningar
Patrik

noname
Kontakt:

Re: Bilder från ett annat perspektiv??

Inlägg av noname » tor maj 07, 2009 2:41 pm

Jo visst kan man ta bilder från hytten men när man kör så måste man koncentrera sig på detta och inte ta bilder.
kul ide ska kanske testa :P

Användarvisningsbild
Jocke_hbg
Kontakt:

Inlägg av Jocke_hbg » tor jul 16, 2009 11:41 am

DjPanDy skrev:Kan inte fler som jobbar på de olika ambulerande tivolin ta foton? Det är dåligt att ingen gör det tycker jag!
Då hade man kanske kunnat få bilder ifrån ett annat perspektiv, T.ex bilder som är tagna ifrån hyttan där man styr?!
Vad tycker ni om det? :shock:

Jo det hade väl varit skoj om det togs bilder under byggning och packning. Problemet är bara att händerna brukar vara fulla med andra saker, som t.ex. diverse bultar, sprintar och annat onödigt :wink:
Har själv en del bilder som jag har lovat att lägga upp, dessa är från pappersbilder och dom kommer när ny scanner har införskaffats.
Mvh
Jocke

Hassan's ambulerande avdelning från tidigt 80-tal till idag, Skoghs, avd 1. -94 & -96, Cederholms -95.
Frilans hos bl.a. Axels, Christers, Max.

lasse puttputt
Kontakt:

Inlägg av lasse puttputt » tis mar 27, 2018 7:26 pm

Har mange gamle bilder tatt fra hytten og kjørekontroller alt fra 1950 til seint 80 tal problemet er og kopiere dem så dem synes godt ! Er det noen derimot som vil gjøre jobben så kan jeg stå for mange historiske bilder og fortelle om livet fra gamle dager !

Skriv svar