Nu startar tivolisäsongen i Norge

jonte
Kontakt:

Nu startar tivolisäsongen i Norge

Inlägg av jonte » mån feb 11, 2019 2:02 pm

19-23 februari starter tivolisäsongen 2019 i Norge Röros är platsen Thomas tivoli är på plats då.

Bildtivoli røros 2 by Jonte Lundbergh, on Flickr
Bildtivoli røros 1 by Jonte Lundbergh, on Flickr
Bildtivoli røros 4 by Jonte Lundbergh, on Flickr
Har man bara mössan på så går det bra inte kallt bara ser så ut.
Jonte Yonteria.

Kontakt:

Re: Nu startar tivolisäsongen i Norge

Inlägg av Ville » mån feb 11, 2019 6:28 pm

Hallo Norge. Morsomt at det begynner å bevege seg i snøen. Har de reparert Jokern?

Nog med svorsken. Har STP köp bilbanan i Polen? Jag ser det som en bra investering för dom. Det stora hjulet har jag inte lika mycket tro på, det brukar krävas stora platser för att få snurr på det.

Användarvisningsbild
Tobbe H
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Tobbe H » mån feb 11, 2019 11:11 pm

Måste var extra svårt/jobbigt att bygga upp tivoli i snön. Kallt , blött , ojämnt- eller jag kanske har fel.
Kul att det är igång i Norge !
MVH
T I V O L I - T O B B E

jonte
Kontakt:

Inlägg av jonte » lör feb 16, 2019 7:31 pm

Ja du Ville hjulet ja kanske kanske inte, han säljer reklamplatser på gondolerna vet inte vad jag tycker om det men som sagt han får väl det till. Bilbanan blir bra ska ta en tur efter vinterferien här i Norge då jag har ledigt ett par dagar och kolla läget. Jokern kommer väl ut men nu har dom två Waltzer då den dom låna in köpte dom fick jag veta då jag snacka med dom ja så var det då i höstas men dom det ändrat sig vet jag inte.

Tobbe inga problem att bygga måste bara hacka lite om det är is men annars inga problem jo kan vara minus 21 men det går bra för det är inga jävla myggor och knott. Thomas tivoli kan detta ganska kul att vara med på
Jonte Yonteria.

Kontakt:

Inlägg av Ville » lör feb 16, 2019 9:05 pm

Roligt att höra från dig Jonte.
Två waltzers hos Thomas..... Hmm, de har även nyheter på ingång från Tjeckien. Med tanke på vad som är på ingång så luktar det två avdelningar i sommar. Eller vad tror du?

jonte
Kontakt:

Inlägg av jonte » lör feb 16, 2019 11:09 pm

Tror ingenting jag får ta en tur till förorten till Rena ja Elverum under Grundsetmarten och kolla läget. Men två avdelningar är väl inte så dumt gissat det. Men vem vet. Thomas tivoli har en del på lager om man säger så...……
Jonte Yonteria.

Skriv svar