Nu lägger jag ut dom resterande korten från Mia o Elisabeth. Namn o platser fixar jag vi ett senare tillfälle, håll tillgodo med denna nostalgitripp. Jag och säkert många fler tycker att det är synd att det inte är fler som letar efter gamla tivolikompisar så att dom kan tillföra en massa gamla kort från förr. Jag jagar vidare efter kort nu kommer dom sista för tillfället. MVH Guy.
http://i874.photobucket.com/albums/ab30 ... lmni-2.jpg
Jag lägger in lite fakta om platser o namn, är det nån där ute som vill korigera eller lägga till nåt välkomnar jaq det . MVH Guy. Jag numrerar sidorna från nr 1 o så vidare, då är det lättare o lägga till nåt från er "eller" hur. Jag har svårt att lägga ut namn för att många av mina gamla arbetskamrater är borta. Njema Problema vi kör. Vi min Fru o jag var i Vännäs o träffade Catrin Svenkas fru . Vi åt en underbar middag på Hotellet i Vännäs. Men vad jag blir förbannad över är att man inte kan hälsa på varann när man lever utan man träffas på nåns Begravning "någonstans i Sverige.
Nr 1 Plats ? Svenka, Kakka o Gerard jag syns i bakgrunden, jag o ?, Gillis O mats, Loui, Fajsan.
Nr 2 Piteå Som jag hoppas att ni har märkt så står numreringen ovanför bilderna . Maud vi var ihop i 4 år 1976-1980
, Jag ,Leffe, Maud o Leffes tjej, Tony oJes, Göran o Pelle.
.
Nr 3 Piteå Börje inhoppare med Manne o Anitra, vi jobbar på samma arbetsplats idag, Leffe ?, ?, ?, Kubiken.
Nr 4 Piteå Pelle Hallberg, Uffe medlem Nr 500, Pelle i bakgrunden Barbro Häggs Dive- Bomb, Leffe i bakgrunden spelhallens fina fasad målad av Sven Truedsson, Tony, Göran.
Nr 5 Nynäshamn Matti, Kakka, Fajsan, Gillis, Gillis, Stefan o en Ford 5000.
Nr 6 Kumla Tord, jag, Gillis, Kakka, Räven, Loui.
Nr 7 Kumla Sven, Lillan, Håkan, Gerard, Sonny, Kalevi min bas på Cyklon- Twisten.
Nr 8 Kumla Tord, Guy, Helicopter, Tord, Eva, Guntan Tony Marie Eva o Lotta.
Nr 9 Kumla Eva o Maria, Britt- Mari o Suzanne, Mia, Eva Carlhall, Mia o Elisabeth, Britt-Marie.
Nr 10 Kumla Gillis, Fajsan, jag, Håkan, Svenka, Leffe.
Nr 11 Plats ? ? ?, Fajsan, Sven o Spindel- Tarzan, Gerard, S-T, Gillis o Sven.