Mer action

Moderatorer: Tobbe H, Admin

jonte
Kontakt:

Mer action

Inläggav jonte » ons jan 16, 2013 10:39 pm

Hej alla. för några år sedan så var vi några som tyckte att det inte var kul här. Jag hade massa bilder som andra la ut på forumet. Samt att dom andra som valde att ta bort sina bilder och kommentarer blev borta. Nu har jag skickat massa bilder till Tobbe som han har lagt ut för mig (tack för det) Men lite tråkigt att det händer ingenting när det gäller kommentarer och frågor. Detta är ett Nordiskt tivoliforum vilket innebär att man kan lägga ut bilder från tivoli från alla nordiska länder stora som små. Det finns tivoli som starta och resa runt på 40 talet som är grunden till det vi ser i dag. Så var så snälla inte tyck att det är snuskigt och skit för så var det då. Sen har vi en del som lägger ut linkar och annat men blir tryckt ner med att detta var ingen nyhet men vad så alla kanske inte tycker så. Ta reda på fakta innan man skriver det är viktigt. Inte skriv massa man inte vet om olika tivoli hur det går och annat tok utan hitta nåt positivt och skriva om. Då kan vi få ett levande forum.
Jonte Yonteria.

willy

Re: Mer action

Inläggav willy » tor jan 17, 2013 12:11 am

ja du jonte du får till det men ok skall få se vad man får gjort det med gammla bilder å få dem till baka

Återgå till "Ordet är fritt"