Ny säsong - Nytt Tivoliår !!!

Moderatorer: Tobbe H, Admin

Användarvisningsbild
Tobbe H
Site Admin
Kontakt:

Ny säsong - Nytt Tivoliår !!!

Inläggav Tobbe H » tor mar 22, 2012 9:52 pm

Bild

Då är Fakturan för Forumet betald, för ännu ett Nordiskt Tivoliforum år. Vi kör väl på så länge
det finns intresse för Forumet - och det Hoppas/Tror jag, för vi har i allafall ganska många Besökare på Forumet !
och - vi Tivolientusiaster, hoppas jag tar många fina bilder, och lägger in även detta år, på Forumet - så vi får
dela vårt intresse med många andra ! Ha en bra Tivolisommar nu på er allihopa !!!
MVH
T I V O L I - T O B B E

Quasar
Kontakt:

Re: Ny säsong - Nytt Tivoliår !!!

Inläggav Quasar » fre mar 23, 2012 9:04 pm

Hej, vadå fakturan? hur mycket var den på? Du kan väl lägga ut något nummer så kan man väl sätta in en slant, du skall väl inte betala detta ur egen ficka, vi är ju ett antal som kan vara med och betala./MVH Quasar

Användarvisningsbild
Tobbe H
Site Admin
Kontakt:

Inläggav Tobbe H » fre mar 23, 2012 11:24 pm

Quasar skrev:Hej, vadå fakturan? hur mycket var den på? Du kan väl lägga ut något nummer så kan man väl sätta in en slant, du skall väl inte betala detta ur egen ficka, vi är ju ett antal som kan vara med och betala./MVH Quasar

Den var bara på ca 300:- för webb-hotellet som Forumet ligger på. Den kostnaden står jag gärna för - då man får så mycket intressant i utbyte, här på Forumet !
MVH
T I V O L I - T O B B E

cridde
Kontakt:

Inläggav cridde » lör apr 14, 2012 7:05 pm

TACK från Cridde

Återgå till "Ordet är fritt"