undrar bara om någon kanske vet:)

Moderatorer: Tobbe H, Admin

anders
Kontakt:

undrar bara om någon kanske vet:)

Inläggav anders » sön feb 19, 2012 11:54 pm

Jag vet att möllers brukar vara nere i malmö vid jägersro i början på sin turné men jag körde förbi jägersro under sommaren för något år sen. Då låg där ett litet tivoli. Dom hade en twist och lite barn karuseller. själva hytten till twisten stod lixom lite vid sidan om karusellen. Men hade jag haft ungar som hade vellat åka så hade jag nog aldrig satte dom i det tivolit. såg ut som man bara kunde gå fram och blåsa lite så skulle allt trilla.

såg inget namn eller någonting på det. undrar bara om någon kanske vet vad det är för tivoli som rör sig här nere. skulle tro att det bara är något litet
/anders

mazeppa
Kontakt:

Re: undrar bara om någon kanske vet:)

Inläggav mazeppa » mån feb 20, 2012 1:24 am

anders skrev:Jag vet att möllers brukar vara nere i malmö vid jägersro i början på sin turné men jag körde förbi jägersro under sommaren för något år sen. Då låg där ett litet tivoli. Dom hade en twist och lite barn karuseller. själva hytten till twisten stod lixom lite vid sidan om karusellen. Men hade jag haft ungar som hade vellat åka så hade jag nog aldrig satte dom i det tivolit. såg ut som man bara kunde gå fram och blåsa lite så skulle allt trilla.

såg inget namn eller någonting på det. undrar bara om någon kanske vet vad det är för tivoli som rör sig här nere. skulle tro att det bara är något litet

ja du.. Kanske nått litet danskt tivoli.

Återgå till "Ordet är fritt"