Nöjd mor som nu letar efter låt..

Moderatorer: Tobbe H, Admin

Cinzano
Kontakt:

Nöjd mor som nu letar efter låt..

Inlägg av Cinzano » mån sep 05, 2011 6:07 pm

Hej! För det första måste jag tacka för en trevlig Oxhälja där jag tillbringat mesta tiden vid karusellerna då min son älskar karuseller. Nu kunde man tro att jag haft mycket tråkigt men icke! Jag har haft nöjet att studera "karusellskötarna" och en stor eloge vill jag sända till de som hade hand om virvelvinden detta år på tivolit nere vid busstation. De var underhållande, trevliga, glada, såg vilka som ville ha mer snurr och vilka som ville gå av, och detta gjorde de med glimten i ögat! Jag hade nästan lika roligt fastän jag inte åkte karusell! Sedan har jag lyssnat på en mycket skön musikmix där en låt särskilt fastnade hos mig. Den spelades vid Crazy Fly nere vid busstations tivolit och det är en skön låt där en man med mörk röst sjunger. Har ni möjligtvis en länk till spellistor?

Som sagt, tack för en trevlig helg och varmt välkomna tillbaka!

EricR
Kontakt:

Re: Nöjd mor som nu letar efter låt..

Inlägg av EricR » mån okt 24, 2016 11:03 pm

Hej!
Tusen tack för det varma orden, det var jag, Cornel och Viespe som hade Virvelvinden detta året...och det var sista året som vi reste ihop så vi passade att ha roligt och skämta med folk. Det var härliga tider de.....

tfan
Kontakt:

Inlägg av tfan » tis okt 25, 2016 7:52 pm

Va tråkigt att höra att ni inte ska resa mer , vad händer varför slutar ni?

EricR
Kontakt:

Inlägg av EricR » tor dec 08, 2016 12:46 am

tfan skrev:Va tråkigt att höra att ni inte ska resa mer , vad händer varför slutar ni?
Tjena tfan, läs PM som jag skickar till dig.

Skriv svar