Jag firar tre år!

Moderatorer: Tobbe H, Admin

cridde
Kontakt:

Jag firar tre år!

Inläggav cridde » lör jun 05, 2010 12:33 am

Jaha, då har man varit medlem här på Tivoliforum i exakt tre år! Tänk vad mycket trevligt jag har fått se och läsa tack vare er flitiga kompisar som fotograferar och gör inlägg.
Överhuvudtaget en fin sida när man som jag är så himla tivoliintresserad.
Kul att se vad som olika platser och olika tivolin tar med för attraktioner till festplatser, torg, marknader och festivaler.
Själv har jag hunnit göra närmare tusen inlägg och jag hoppas det skall bli liak många till minst.
Det finns fler gamla bilder i gömmorna och nya kommer efterhand. Om ni vill se vill säga.
Tack alla, Tobbe, Tommy, Mazeppa, Andy och alla andra!
Vi ses och hörs hoppas jag!
/Cridde

mazeppa
Kontakt:

Re: Jag firar tre år!

Inläggav mazeppa » lör jun 05, 2010 8:12 pm

cridde skrev:Jaha, då har man varit medlem här på Tivoliforum i exakt tre år! Tänk vad mycket trevligt jag har fått se och läsa tack vare er flitiga kompisar som fotograferar och gör inlägg.
Överhuvudtaget en fin sida när man som jag är så himla tivoliintresserad.
Kul att se vad som olika platser och olika tivolin tar med för attraktioner till festplatser, torg, marknader och festivaler.
Själv har jag hunnit göra närmare tusen inlägg och jag hoppas det skall bli liak många till minst.
Det finns fler gamla bilder i gömmorna och nya kommer efterhand. Om ni vill se vill säga.
Tack alla, Tobbe, Tommy, Mazeppa, Andy och alla andra!
Vi ses och hörs hoppas jag!
/Cridde

Härligt Christer! Man har lärt sej hur mkt som helst under denna tiden man har varit med. Trodde man visste mkt, men de visste man tydligen inte. Jag får passa på att tacka dej Christer, Du verkar vara en redig Axels-expert. Det du INTE vet, är inte värt att veta. :D

Sommaren har precis börjat! Nu börjar snart dom stora festivalerna och marknaderna i vårt avlånga land. Man längtar redan! Tänk att gå en varm sommarkväll bland lotteristånd och 1000-tals blinkande lampor från karusellerna från våra fina små & stora tivolin!

Ha en underbar sommar mina tivolivänner! Var rädda om er i sommar och åk utav bara helvete! :D
// Anders

Användarvisningsbild
Tobbe H
Site Admin
Kontakt:

Re: Jag firar tre år!

Inläggav Tobbe H » mån jun 07, 2010 8:30 pm

Jag instämmer: Härligt Cridde ! Kul att du hittade till forumet för tre år sen, och alla ni andra som gör forumet levande.
Jag har själv fått se tivolin, jag inte ens visste fanns, med masssor av fina bilder. och vill man veta nått om Axels,
vet du nog det mesta ! Jag hoppas vi fortsätter att diskutera, visa bilder mm, om tivolin, som är ett av mina stora intressen. Åter igen - Tusen tack, alla ni som gör forumet levande - ni behövs, och är en stor tillgång !!!
MVH
T I V O L I - T O B B E

Återgå till "Ordet är fritt"