hjälp sökes .om miltonstivoli :)

Moderatorer: Tobbe H, Admin

anne-lie65
Kontakt:

hjälp sökes .om miltonstivoli :)

Inläggav anne-lie65 » tis nov 17, 2009 1:28 am

Hej alla jag söker en man runt 70 års åldern som var personal på miltons tivoli för 48 år sen det var i ljusdals-
parken i augusti vid en höstfest .fre-lör-sön.
Hans namn ska vara göran fogelberg eller fågelberg men kallades visst för (småland) när han arbetade på miltonstivoli .har ett väldigt viktigt meddelande till honom :)
söker på detta vis honom och har någon info om denne man så hör av er .
vänliga hälsningar anne-lie65

GunnarsTivoli
Kontakt:

Re: hjälp sökes .om miltonstivoli :)

Inläggav GunnarsTivoli » tis nov 17, 2009 7:47 pm

anne-lie65 skrev:Hej alla jag söker en man runt 70 års åldern som var personal på miltons tivoli för 48 år sen det var i ljusdals-
Hans namn ska vara göran fogelberg eller fågelberg men kallades visst för (småland) när han arbetade på miltonstivoli .har ett väldigt viktigt meddelande till honom :)

Hej Anne Li!
Detta var lite före min tid, jag är bara 60 idag så jag vara bara 12 bast. Men jag tror du tar fel på
Miltons Tivoli Och Björkmans Tivoli, de sistnämnda har ju varit där i 50 år med uppehåll nu på slutet.
Någon gubbe som hette småland hade alla tivolin. Men samtidgt klingar namnet lite bekant men jag kan dessvärre inte dra mig till minnes.
Mvh Gunnar
EGE

anne-lie65
Kontakt:

Re: hjälp sökes .om miltonstivoli :)

Inläggav anne-lie65 » tor nov 19, 2009 3:05 pm

GunnarsTivoli skrev:
anne-lie65 skrev:Hej alla jag söker en man runt 70 års åldern som var personal på miltons tivoli för 48 år sen det var i ljusdals-

Hej Anne Li!
Detta var lite före min tid, jag är bara 60 idag så jag vara bara 12 bast. Men jag tror du tar fel på
Miltons Tivoli Och Björkmans Tivoli, de sistnämnda har ju varit där i 50 år med uppehåll nu på slutet.
Någon gubbe som hette småland hade alla tivolin. Men samtidgt klingar namnet lite bekant men jag kan dessvärre inte dra mig till minnes.
Mvh Gunnar

Hej gunnar har fått mer info detta var miltonstivoli och och detta var 1960 och jag hoppas att nån gång få info om denna man för han har en son som han inte vet om :) så vill du och kan så forska gärna lite till :) tack gunnar

Återgå till "Ordet är fritt"